חובה! סדנת היהלום אביב 2024

אנרגיה-חלק ג’

האלמנט החמישי

ידוע שכדי לחיות, אנחנו צריכים ארבעה אלמנטים – חמצן, מים, מזון וקרני שמש, שנותנות אנרגיה לתבשיל החיים.

מחקר מרתק שפורסם לפני כחודש פותח צוהר לאפשרות שיש עוד אלמנטים חיוניים לחיים (1) המחקר מראה לראשונה, בצורה חד משמעית, שבני אדם יכולים לחוש שינויים בשדות מגנטיים. “ביג דיל” ימלמל האדם מן הישוב או רופאו, אך המחקר הזה, לא רק רומז שיש לנו חוש שישי, אלא גם פותח צוהר מרתק לקשר שלנו לשדות מגנטיים.

החוקרים הושיבו מתנדבים בחדר מיוחד שבודד אותם משדות אלקטרומגנטיים של העולם החיצון ויצרו שינוי מלאכותי בכיוון השדה המגנטי תוך כדי מדידת גלי המוח שלהם. לפי תרשים גלי המוח הנחקרים חשו בשינויים המלאכותיים שיצרו החוקרים.

זאת לא היתה הפעם הראשונה שחוקרים בודדו אנשים בצורה כזאת. בשנות ה- 60 , מדען גרמני בשם ד”ר רוטגר וובר ממכון מקס פלאנק היוקרתי בגרמניה, בנה בונקר תת-קרקעי שבודד את המתנדבים ה”מאושרים” מהשדות האלקטרומגנטיים של כדור הארץ. כאשר השדה המגנטי נחסם מלהיכנס לבונקר, חוו הנחקרים כאבי ראש, דיכאון, סטרס והשעון הביולוגי שלהם השתבש (2).

חוקרת נוספת שהכניסה מתנדבים לחדר מבודד משדות אלקטרומגנטיים היא ד”ר ואלרי האנט, פסיכולוגית פורצת דרך מאוניברסיטת   UCLA בארה”ב. המתנדבים שלה, שבודדו גם הם, חוו כאב מוגבר, בכי בלתי נשלט ללא סיבה, איבוד אוריינטציה של מיקום במרחב ואיבוד של קואורדינציה (3).

ולבסוף גם המחקרים שלNASA   הראו שאסטרונאוטים בחלל חייבים שדה מגנטי סביבם המחקה את השדה המגנטי של כדור הארץ כדי לשמור על בריאותם. כתוצאה ממחקרים אלו הוכנסו מחוללי שדה מגנטי לכל החלליות ותחנות החלל.(4)

המסקנה המתבקשת היא שכנראה קיים אלמנט חמישי חיוני לקיומנו והוא השדות מגנטיים.

השדות המגנטיים הפועלים על גופנו באופן טבעי מגיעים משני מקורות:  כדור הארץ מפיק שדה מגנטי ענק היוצר קוטב צפוני וקוטב דרומי. מעבר לזה שהוא שוטף את גופנו הוא גם הודף חלק גדול מהקרינה המגיעה מהשמש הנקרא – רוח שמשׁ ( solar wind) ומאפשר חיים נוחים עם טמפרטורה סבירה.

גם האטמוספירה שלנו יוצרת שדה מגנטי מעל כדור הארץ על ידי מיליוני ברקים. שדה זה נקרא “תהודת שומן” (schuman resonance).

 בעידן המודרני, רבים מאיתנו סובלים מחסרים בארבעת האלמנטים, אך כולנו, סובלים מחוסר באלמנט החמישי וזאת משתי סיבות: הסיבה הראשונה, שלא תלויה בנו, היא שיש (מסיבה לא ברורה), ירידה מתמשכת בעוצמה של השדה המגנטי שכדור הארץ מפיק (5) . הסיבה השניה, התלויה בנו מאד, היא שאנחנו ממסכים את התהודה המגנטית הטבעית, עם גלים אלקטרומגנטיים מעשה ידי אדם (ועל כך עמדתי בפוסט אחר –אנרגיה חלק ב’).

הרפואה המערבית רואה את הקיום שלנו כחומרי בעיקרו ולכן מרבית הטיפולים הם מבוססי תרופות וניתוחים. אם אתם רוצים לראות את הרופא שלכם מפלבל בעיניו, כל שעליכם לעשות הוא לדבר על הטיפול הביו-אנרגטי שעשיתם ולטעון שהוא מאד עזר לכם. יחד עם זאת, הרפואה משתמשת בקריאת השדות האלקטרומגנטיים הקורנים מהגוף לצורכי אבחון (MRI משתמש כידוע בתהודה מגנטית, וא.ק.ג, E.E.G ו-E.M.G  קוראים את הזרמים החשמליים הנוצרים בלב, במוח ובעצבים הפריפריים שלנו).

הגוף שלנו, ואת זה המדע יודע מזמן גם אם הרופא נוטה להדחיק, הוא בעצם תופעה אלקטרומגנטית קוונטית. שדות חשמליים, זרמים חשמליים, פוטנציאליים חשמליים, אלקטרונים ופוטונים (חלקיקי אור) הם למעשה חלק קריטי מהתפקוד של כל תא ותא בגופנו, ולמעשה בכל בעל חיים. הנה שלוש דוגמאות-

  • מסביב לקרום כל תא בגופנו יש שדה חשמלי – פנים כל תא הוא בעל מטען שלילי, חוץ התא – חיובי. המתח החשמלי הנמדד בתא בריא הוא כ- 70 100 מיליוולט. התא משקיע אנרגיה רבה בשמירה על מתח זה. משאבות מיוחדות בקרום התא מוציאות כל הזמן 3 יוני נתרן החוצה ומכניסות שני יוני אשלגן פנימה. חולים במחלות כרוניות ללא יוצא מהכלל סובלים מירידה משמעותית במתח החשמלי (30-50 מיליוולט).
  • בכל תא ותא בגופנו יש מאות עד אלפי אברונים הנקראים מיטוכונדריות, שתפקידם בין השאר הוא ליצר שדה חשמלי קוונטי ולייצר באמצעותו את האנרגיה שמניעה תהליכים בגופנו.
  • סך כל הפעילות האלקטרומגנטית של תאי הגוף שלנו מתבטאת בין השאר בשדה אנרגטי סביב הגוף שלנו. תגידו את המילה ‘אאורה’ (AURA) ליד רופא ויש סכנה שהוא יקבל אירוע מוחי. אבל מי שיצלח את המאמר הזה יבין שהמדע כבר שנים רבות מודד ומכיר את השדה האנרגתי סביב גופנו.

גם בשטח, בשדה הטיפולי, הקונבנציונלי, והפחות קונבנציונלי יש שיטות רבות לתרפייה באמצעות אנרגיה – קרי בשדות אלקטרומגנטיים – טיפולי  TENS  בפיזיותרפיה, טיפולים עם לייזר רך לכאב, טיפולים בדיקור סיני טיפולים במגע ורייקי ועוד.

אך מעל כל השיטות והפטנטים זוהרת שיטה אחת שלצערי כמעט לא ידועה בארץ. זהו הטיפול ב-   PEMF.

ׁׁ(PULSED ELECTRO-MAGNETIC FIELD THERAPY)

בשיטת טיפול זו הגוף מוקרן בשדות מגנטיים פועמים בעוצמה נמוכה ובתדר נמוך המחקה את השדה המגנטי של כדור הארץ.

השדה המגנטי מופק על ידי סליל שבתוכו עובר זרם חשמלי (כך בדיוק מופק השדה המגנטי של  מכונת ה-  MRI) הפעימה המגנטית נורית על חלק מהגוף או על כל הגוף. השדה המגנטי חודר ומשפיע על כל תא בגוף. הטיפול הוא בלתי מורגש (בדיוק כמו  MRI) ובד”כ מאד מרגיע. כל תהליך חשמלי בגוף מתאזן ומשתפר על ידי השדה המגנטי הפועם. ולכן טיפול ב-  PEMF הוא בעל השפעות מיטיבות רבות.

טיפול בעזרת גלים מגנטיים נחקר במאות ויותר מחקרים קליניים מבוקרים. בקליניקות הוליסטיות בשוויצריה ובאוסטריה משתמשים בטיפול זה כטיפול מסייע לכל בעיה רפואית שהיא, שכן הטיפול משפר את הפוטנציאל החשמלי של כל תאי הגוף. טיפול ב – PEMF עוזר לבעיות אורתופדיות רבות, כמו דלקת ניוונית של הברך (6), או שברים (7) או כאבי שרירים לאחר פעילות גופנית (8). טיפול ב- PEMF נחקר רבות בדיכאון ומאושר FDA כטיפול לדיכאון עמיד לתרופות (9).

לשם התאוששות מהירה יותר ממאמצים פיזיים כבירים אני נוהג לשטוף את גופי כפעם בחודש במכשיר PEMF משוכלל שדומה ל- MRI הנראה בתמונה . זהו טיפול קצר כ- 20 דקות ללא שום תופעות לוואי.

מומלץ בחום.

רוצה לקבל עידכונים נוספים?

שתף פוסט זה עם חבריך

20 מחשבות על “אנרגיה-חלק ג’”

  1. התגעגעתי למאמרים מאירי העניים שלך, תודה.
    מנסיון אישי טיפול במכשיר PEMF לי עזר רבות בבעיית כאבים אקוטיים בברך.

    הגב
  2. תודה על הכתבה המענינת.
    האם המכשיר יעזור גם במקרים של שחיקת סחוסים משמעותית במפרקי ברך/ירך – כך שאפשר יהיה לדחות ניתוחים מתוכננים?

    הגב
    • הטיפול בהחלט עוזר לאוסטיאוארטריטיס עקב שחיקת סחוסים בייחוד אם משלבים אותו עם הזרקת אוזון ( חמצן רפואי) לברך

      הגב
  3. תודה על עוד מאמר מאיר עיניים …..האם המכשיר מתאים לחרדות מנסיעה בכבישים? ואם כן היכן אפשר למצוא אותו?

    הגב
  4. תודה תודה על כל הידע הנרחב שאתה שולח לנו.
    מאד מאמינה בטיפולים עם מגנטים.
    לפני 10 שנים היתה כתבה רצינית בעתון על רפואת העתיד שתהיה עם מגנטים.
    הלוואי ורופאים נוספים ואמיצים יאמצו את הידע שלך.
    מקווה שאתה נותן גם להם הרצאות.
    אגב,
    לי במכונית יש כרית מגנטית ושמתי לב שבימים שיוצא לי לנהוג לפחות חצי שעה , אני מגיעה לפעילות גופנית עם יותר אנרגיה .

    הגב
    • אין ממש מחקרים לגבי המזרונים וקשה מאד לדעת אם הם עובדים אני הייתי משתמש בסדינים עם GROUNDING שמאריקים את הגוף לאדמה בזמן שינה

      הגב
  5. הרבה תודה על כך שאתה חולק בידע יקר מפז, וללא תמורה, רציתי ליידע אותך שהאנרגיה עובדת מעולה גם בטיפולים מרחוק ללא על מגע פיזי או אחר

    הגב
    • תודה רבה ד״ר מיכאל הרלינג, רופאי היקר, מאמר מאיר עיניים ומציג ידע שאף מדען לא. ציד , לדעתי, אתה גאון ד״ר יקר, שנה טובה💜

      הגב
  6. שלום מיקי,
    בנודע לטיפםול בPEMF , האם יש משמעות לקליניקה או לסוג המכשיר מבחינת אפקטיביות טיפולית?
    למשל ראיתי מישהוא שמפרסם מכשיר קטן כנראה לשימוש עצמי שאינו דומה כלל למכשיר MRI כפי שמופיע בכתבה שלך.
    מכשיר שנקרא : קיורטרון – Curatron
    https://www.naturalmedicine.co.il/נטורופדיה/item/199-קיורטרון-curatron

    הגב
  7. תודה על מאמר מרתק ומועיל , אני קוראת את כולם צופה בסרטונים ובעיקר מיישמת ☺

    הגב
  8. שלום,
    מרתקת הכתבה, בדומה לשאר התכנים שהם משפרי בריאות ואיכות חיים ועצוב שהמערכת הציבורית כה בורה…

    מעוניין לרכוש סדיני GROUNDING בבקשה תציין איפה אני יכול להשיג זאת?

    מעוניין בטיפול כמו ברמת החייל באזור הצפון (חיפה- יוקנעם) . חיפשתי ולא מצאתי.

    דר’ הרלינג, המון תודה על וסליחה על הטרחה!!

    הגב

כתיבת תגובה

הספר מהפיכת הכושר הגופני

מאת ד"ר מיכאל הרלינג

באפשרותכם לרכוש מיידית ולקבל דיגיטלית או בדואר

דיגיטלי להורדה מיידית

הספר הדיגיטלי יגיע אליכם לקריאה באפליקציה בסמארטפון או טאבלט

ספר מודפס ישלח בדואר

הספר המודפס ישלח אליכם
הבייתה

מדריך התזונה לשורד המודרני

מאת ד"ר מיכאל הרלינג

המדריך כבר תיכף אצלכם! 50%

לקבלת המדריך, בבקשה למלא את פרטי כתובת המייל שלך וללחוץ על הכפתור